REGULAMIN
świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie zawierania umów o udział
w imprezie turystycznej i umów dotyczących udziału w innych wydarzeniach przez LATAJ Z ANIOŁEM sp. z o.o.
I. Informacje ogólne
1. Niniejszy regulamin określa rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez LATAJ Z ANIOŁEM sp. z o.o. (dalej: Organizator), w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na zawieraniu umów o udział w imprezie turystycznej za pośrednictwem portalu: easycart.pl. Organizator prowadzi działalność organizatora turystyki w oparciu o wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych prowadzonego przez Marszałek Województwa Dolnośląskiego pod nr. 1035/32/2024
2. Organizator prowadzi działalność pod stacjonarnym adresem: ul. KSIĘCIA WITOLDA 49/15 50-202 WROCŁAW DOLNOŚLĄSKIE
3. Organizator świadczy za pośrednictwem Portalu internetowego następujące usług elektroniczne:
a) udostępnia propozycje imprez turystycznych i innych wydarzeń;
b) udostępnia formularz zgłoszeniowy, który stanowi podstawę kontaktu Organizatora z Klientem w celu przesłania oferty zawarcia umowy o udział w imprezie turystycznej oraz ewentualnie związanej z tą umową umowy ubezpieczenia;
3. Przez użyte w Regulaminie poniższe określenia należy rozumieć:
1) Klient – osoba korzystająca z niniejszej strony internetowej,
2) umowa – umowa o zawierana między Organizatorem a Klientem,
3) Ustawa – ustawa z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych,
4) Portal – strona internetowa Organizatora dostępna pod adresem: latajzaniolem.com/tajo lub latajzaniolem.com/islandia
II. Kontakt z Organizatorem
Bezpośredni kontakt Klienta z Organizatorem sp. z o.o. we wszelkich sprawach związanych z jej działalnością jest możliwy:
1) drogą telefoniczną pod nr : +48500248374
2) przez adres poczty elektronicznej: latajzaniolem@gmail.com
3) drogą pocztową na adres: ul. KSIĘCIA WITOLDA 49/15 50-202 WROCŁAW DOLNOŚLĄSKIE
III. Zasady zawierania umów
1. Zawarcie umowy z Organizatorem jest możliwe dla Klienta spełniającego następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Organizatora:
1) szerokopasmowe łącze internetowe;
2) przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie stron www;
3) aktywne konto e-mail.
2. Procedura zawarcia umowy przebiega w następujący sposób: Klient dokonuje rezerwacji miejsca na wycieczkę przez portal easycart.pl i akceptuje wszystkie regulaminy. Po opłacie Klient dostaje na maila umowę-zgłoszenia, którą musi podpisać na tydzień po opłaceniu miejsca. Następnie Organizator kontaktuje się z Klientem (w momencie uzyskania minimalnej liczby chętnych uczestników na wyjazd), aby dokonać rezerwacji biletów lotniczych.
3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się przez Klienta z niniejszym Regulaminem, jak również pozostałymi informacjami o których mowa jest w Zamówieniu, do których przekazania Organizator zobowiązany jest na podstawie Ustawy.
4. Składanie Organizatorowi ofert zawarcia umowy o udział w imprezie turystycznej jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
5. W przypadku gdy uczestnikiem wyjazdu ma być osoba posiadająca inne obywatelstwo niż polskie, Klient zawierający umowę jest zobowiązany przed zawarciem umowy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z Organizatorem celem przekazania aktualnych informacji wizowych.
IV. Zasady płatności
1. Ceny za usługi podane są w PLN lub EUR.
2. Metoda płatności wskazana przez portal easycart.pl (przelew internetowy, blik, apple pay lub płatność kartą).
V. Wyłączenie zastosowania prawa odstąpienia od umowy
Organizator informuje, że z uwagi na rodzaj zawieranych umów, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klientowi nie przysługuje wskazane w art. 27 tej ustawy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów.
VI. Reklamacje
1. Reklamacje związane z korzystaniem z usług portalu należy składać poprzez przesłanie wiadomości Organizatorowi na adres e-mail: latajzaniolem@gmail.com lub na wskazany wyżej adres stacjonarny. Organizator, z zastrzeżeniem ust. 2, udziela odpowiedzi na reklamacje Klientów w terminie 30 dni od jej otrzymania. Odpowiedź udzielana jest pisemnie lub na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
2. W przypadku reklamacji składanych na podstawie Ustawy, zastosowanie znajdują zasady w niej określone.
3. W zakresie w jakim spór wynikający z niniejszej umowy może mieć charakter konsumencki, Organizator informuje, że o ile nie ma to charakteru obowiązkowego w świetle obowiązującego prawa, spory wynikające z niniejszej umowy nie mogą być rozpatrywane w oparciu o metody pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r.(Dz.Urz UE L 165 z 18.06.2013, str. 1).
VII. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klienta i osób w imieniu których zawiera on umowy jest Organizator. Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klienta: imię i nazwisko, data urodzenia, nr dowodu lub paszportu, data ważności dowodu lub paszportu.
2. Przetwarzanie danych osobowych ww. osób odbywa się w celu realizacji umowy, prawnie uzasadnionych interesów administratora lub w innych celach zgodnie z wyrażoną zgodą, jeśli zgoda taka została wyrażona i stanowi właściwą podstawę prawną dla przetwarzania danych osobowych.
3. Przetwarzanie danych osobowych ww. osób będzie trwało nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji określonych celów. Okres przechowywania danych osobowych jest ustalony w ścisłej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Dane osobowe ww. osób mogą zostać udostępnione na podstawie przepisów prawa, prawnie uzasadnionych interesów administratora lub w celu realizacji umowy podmiotom przetwarzającym – firmom świadczącym usługi na zlecenie Administratora, którym zleca on czynności wymagające przetwarzania danych, w szczególności w zakresie usług księgowych, IT oraz firmom ubezpieczeniowym.
5. Podanie przez Klienta danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia umowy i prawidłowej realizacji usługi.
6. Ww. osobom przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Ww. osoby mają prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli to właśnie zgoda stanowi właściwą podstawę prawną dla przetwarzania danych osobowych. Jeżeli posiadane dane przetwarzane są na potrzeby realizacji innych celów (np. realizacji umowy, dochodzenia roszczeń), mimo wycofania zgody mogą być dalej przetwarzane na innej podstawie prawnej.
VIII. Zasady umieszczania opinii
1. Zamieszczane na Portalu opinie na temat imprez turystycznych i wydarzeń Organizatora są wybranymi przez Organizatora opiniami na temat jego usług, które są weryfikowane pod kątem tego, czy rzeczywiście zostały przedstawione przez osobę, która brała udział w imprezach turystycznych organizowanych przez Organizatora.
2. Zamieszczane w mediach społecznościowych Organizatora opinie użytkowników tych mediów na temat usług Organizatora nie są weryfikowane pod kątem tego, czy rzeczywiście zostały przedstawione przez osobę, która brała udział w imprezach turystycznych Organizatora. Tego rodzaju opinie nie powinny naruszać powszechnie obowiązujących przepisów prawa ani praw osób trzecich, jak również dobrych obyczajów. Klient ponosi odpowiedzialność za treść umieszczanej przez niego opinii. Opinia Klienta jest publikowana po weryfikacji przez Organizatora w zakresie zgodności jej treści z niniejszymi zasadami. Decyzja w tym zakresie jest podejmowana przez Organizatora w terminie 3 dni od otrzymania o czym Klient jest poinformowany. W przypadku decyzji negatywnej decyzja zawiera uzasadnienie. W przypadku gdy Klient nie zgadza się z tym uzasadnieniem, może odwołać się od decyzji Organizatora. Po otrzymaniu odwołania Organizator w terminie do 14 dni informuje Klienta o sposobie rozpatrzenia odwołania. W przypadku negatywnego rozpatrzenia Organizator decyzję tę uzasadnia.
3. W przypadku, gdy Klient uzna, iż opublikowana opinia zagraża lub narusza jego prawa lub z innego powodu nie powinna być zamieszczona powinien powiadomić Organizatora o potencjalnym zagrożeniu lub naruszeniu. Po otrzymaniu zgłoszenia Organizator niezwłocznie podejmuje działania w celu oceny tego, czy istnieją podstawy do usunięcia opinii.
IX. Obsługa plików Cookies
Klient wyraża zgodę na używanie plików Cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików Cookies, może w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
X. Postanowienia końcowe
1. Zakazuje się dostarczania przez Klienta w związku z korzystaniem z Portalu treści o charakterze bezprawnym.
2. W związku z korzystaniem z usług portalu nie istnieją żadne szczególne zagrożenia. Organizator zwraca jednak uwagę, że korzystanie z Portalu w związku ze świadczonymi przez Organizatora usługami może wiązać się z ogólnym zagrożeniem po stronie Klienta jako użytkownika Internetu.
3. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych aktów prawa powszechnie obowiązujących.